سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری آزمونهای مختلفی همچون کنکور سراسری میباشد. تمامی متقاضیان میتوانند برای انجام کارهای مربوط به آزمون مدنظر خود وارد این سایت شوند و در هر زمانی که با مشکلی مواجه شدند، درخواست خود را از طریق ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند و راه حل مشکل خود را دریافت کنند. در ادامه به نحوه ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش میپردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.
برای دریافت مشاوره در زمینه ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.
منبع: ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش
داوطلبانی که مایل به ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش میباشند، بایستی پیش از هر اقدامی در سایت سازمان سنجش عضو شوند و سپس درخواست خود را ارسال کنند. در ادامه به نحوه عضویت در سایت سازمان سنجش میپردازیم.
مرحله چهارم: در این مرحله صفحه جدیدی با یک فرم ایجاد خواهد شد. لازمه عضویت در سایت تکمیل این فرم می باشد که شامل گزینههایی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کدملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی، میباشد. پس از وارد کردن اطلاعات فوق، کدامنیتی را را وارد و سپس گزینه تایید را انتخاب کنید. ( تصویر فرم گفته شده را میتوانید در قسمت زیر مشاهده کنید. )
لازم به ذکر است داوطلبان باید از ایمیلی استفاده کنند که معتبر باشد چراکه در ادامه روند عضویت در سایت، به نشانی پست الکترونیکی که متقاضان وارد کرده اند، یک رمز عبور ارسال خواهد شد که برای ورود به سامانه الزامی میباشد.
متقاضیان در نظر داشته باشند که ملاک پیگیری و پاسخ به درخواست، اطلاعات فردی وارد شده میباشد و از آنجا که پس از عضویت امکان ویرایش وجود ندارد بنابراین داوطلبان باید سعی کنند اطلاعات خود را به درستی در سایت وارد نمایند و در صورت بروز اشتباه پاسخ مناسبی برای درخواست خود نخواهند یافت. داوطلبان میتوانند عضویت در سایت خود را به کمک مشاورین مجرب مرکز مشاوره دانتل در سایت سنجش انجام دهند.
داوطلبانی که مایل به ارسال درخواست الکترونیک در سایت سازمان سنجش هستند در صورتی که فرآیند عضویت در سایت خود را به پایان رساندند، میتوانند نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند کافی است مراحل زیر را طی کنند.
برای مثال در تصویر زیر، در بخش آزمون گزینه سراسری و در بخش سال 1399، انتخاب شده است. در بازه زمانی که ما وارد سایت سنجش شده ایم امکان اعتراض و ثبت درخواست به کلید سوالات آزمون، دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام، دریافت شماره پرونده و شماره داوطلب و عمومی وجود داشته است.
متقاضیان اگر نوع درخواست خود را از بین درخواستهای از پیش تعیین شده، پیدا نکردند، میتوانند بر روی گزینه عمومی کلیک کنند که در این صورت وارد صفحه جدیدی مطابق تصویر زیر خواهند شد که باید ضمن بیان نوع و عنوان مشکل، یک پیام نیز یادداشت کنند و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه تایید کلیک نمایند.
پس از طی مراحل بالا، درخواست الکترونیک داوطلبان در رابطه با هر آزمونی که باشد، ثبت شده و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسی آن طی 24 ال 72 ساعت، به این درخواستها پاسخ میدهند.
برای دریافت مشاوره در زمینه ارسال درخواست الکترونیک سازمان سنجش میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.