ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند انتخاب رشته بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی خود را انجام دهند. در ادامه در ادامه این به ببرسی کامل تمامی شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲


ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور نیمسال دوم ۱۴۰۲ در 3 بهمن ماه آغاز شد و تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.



ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

 داوطلبانی که قصد پذیرش در این دانشگاه را دارند می‌بایست در بازه زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ برای نام نویسی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام‌نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته برای تمامی دانش آموزان شاخه های نظری و زبان و هنر امکان پذیر است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همراه با دیگر دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه، پردیس و غیر انتفاعی و مجازی) انجام میگیرد. داوطلبان می توانند حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. در مقاله زیر به بررسی جامع مطالب خواهیم پرداخت. توصیه می کنیم جهت دریافت اطلاعات کامل مقاله زیر را مطالعه نمایید.


بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور هر ساله توسط سازمان سنجش و از طریق سایت اینترنتی این سازمان اطلاع رسانی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که ثبت‌نام برای نیمسال اول و دوم دانشگاه پیام‌نور در یک زمان صورت نمی‌گیرد و برای هریک از آنها به صورت مجزا اطلاعیه صادر می‌شود.

نیمسال ورودیزمان ثبت نام
نیسمال اول – مهر۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (تا ۹ شهریور تمدید شد)
نیسمال دوم – بهمن3 تا 8 بهمن ماه 1402

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت همزمان با ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشد که تمامی علاقه مندان به تحصیل در رشته مدنظرشان در دانشگاه پیام‌نور می توانند انتخاب رشته خود را به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری انجام دهند.

با توجه به اعلام نشدن تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش تا یک روز پیش از آغاز ثبت‌نام توصیه میکنیم در کانال تلگرام مرکز مشاوره دانتل کو عضو شوید تا از آخرین اخبار ثبت نام بدون کنکور به صورت لحظه ای آگاه شوید. 


جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.



زمان ثبت نام نیمسال اول مهر

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1402 در سال های گذشته در مرداد ماه انجام می شد. تمامی داوطلبان در این بازه زمانی به سایت سنجش مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه، کد رشته محل های خود را درج کنند. پیش بینی می شود در سال جاری نیز از اواسط مرداد ماه نام نویسی آغاز شود.

زمان بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 ورودی نیمسال اول مهر ماه از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور می باشد. مهلت نام نویسی تا ۹ شهریور تمدید شد.


زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن

دانشگاه پیام‌نور در نیمسال دوم نیز یک دفترچه راهنما منتشر می کند و داوطلبان از طریق دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور می توانند کدرشته محل های ارائه شده را استخراج می کنند و فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ انجام می دهند. زمان نام نویسی معمولا در آذر ماه می باشد و در یک بازه زمانی ده روزه می باشد.

زمان نام نویسی بدون کنکور پیام‌نور نیمسال دوم بهمن در 3 تا 8 بهمن ماه 1402 می باشد.

آن دسته از داوطبانی که در مهلت ثبت‌نام نیمسال اول شرکت نکرده اند و از نام نویسی جامانده اند، می توانند در این مهلت جدید نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.


دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

در دفترچه راهنما ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور تمامی کدرشته محل های ارائه شده در در واحد ها و دانشگاه های مختلف قرار داده شده است. داوطلبان جهت انتخاب رشته باید کدرشته محل های انتخابی خود (حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل) را از دفترچه استخارج کرده و به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام وارد نمایند


برای دانلود دفترچه به مقاله دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور مراجعه کنید.


شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402

بر اساس اعلام دانشگاه پیام‌نور داوطلبانی که متقاضی ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ هستند کنند، می‌بایست واجد شرایط زیر باشند. در صورتیکه در هیچ یک از شروط زیر مشکلی برای شما وجود ندارد می‌توانید ثبت‌نام خود را در این طرح انجام دهید. در ادامه به بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور پرداخته ایم.

شرایط عمومی

❌نداشتن فساد و مشکلات اخلاقی

❌پذیرش تمامی مقررات دانشگاه

❌عدم اعتیاد به مواد مخدر و سلامت جسمی برای تحصیل

❌نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی و عدم عضویت یا همکاری با گروه های معاند نظام

❌پایبندی به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون اساسی کشور

❌پرداخت شهریه براساس نرخ مصوب از سوی هیئت امنای دانشگاه


شرایط اختصاصی

✅ ارائه یکی از مدارک تحصیلی دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید، مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم و یا مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

✅ دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) یا مدرک پیش دانشگاهی اجازه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ را خواهند داشت

✅ پذیرش در این دانشگاه براساس سوابق تحصیلی و با توجه به نمره معدل کتبی دیپلم صورت می‌گیرد. برای داوطلبین نظام قدیم که معدل دیپلم آنها بر اساس امتحانات نهایی مشخص نشده است ملاک ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ نمره کل دیپلم است.

✅ داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در نیمسال اول مهر ماه را دارند می‌بایست حداکثر تا 31 شهریور 1402 از مقطع تحصیلی قبلی خود فارغ التحصیل شوند. داوطلبان متقاضی نیمسال دوم بهمن ماه نیز باید تا 30 دی ماه 1402 از مقطع قبلی خود فارغ التحصیل شوند.

✅ نسبت متغیر درصد اعمال سوابق تحصیلی با تجانس رشته انتخابی و رشته فارغ التحصیلی

✅ چنانچه رشته نظری داوطلب با رشته ای که قصد تحصیل و ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲ را دارد متفاوت باشد، سوابق تحصیلی و معدل وی با ضریب مشخصی اعمال خواهد شد.


مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲

برای نام نویسی بدون کنکور دانشگاه های پیام‌نور داوطلبان بایستی برخی از مدارک خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری کنند که در این قسمت از مقاله مدارک ثبت نام دانشگاه پیام نور پرداخته ایم.

تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی

تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان مقطع دکتری است که قصد انتخاب رشته دارند. فرایند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل در مقطع دکتری است که داوطلبان باید از اصول آن آگاه بوده و به درستی اولویت بندی را انجام دهند. مقایسه تراز اکتسابی با تراز قبولی دکتری سال های گذشته به داوطلبان کمک می‌کند تا شانس قبولی خود را تخمین زده و به بهترین نحو به انتخاب رشته بپردازند. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی طخواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی


تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند، پس از اعلام نتایج دکتری می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، رتبه و تراز خود و همچنین وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته را مشاهده نمایند. افراد مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل نمایند. 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند، بایستی با توجه به رتبه و تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. داوطلبان با توجه به تراز قبولی سال های گذشته و مقایسه آن با رتبه و تراز خود می‌توانند انتخاب رشته اصولی داشته باشند که شانس قبولی شان را افزایش دهد. 


بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری



حد نصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند با مقایسه رتبه و تراز کسب شده خود با تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی که در ادامه آورده شده است، شانس خود برای پذیرش در کد رشته محل های مورد نظر در دفترچه انتخاب رشته دکتری را بررسی نمایند. 

داوطلبانی که در محدوده تراز قبولی دکترا حقوق خصوصی قرار می‌گیرند، شانس بالایی برای دعوت به مصاحبه دکترا خواهند داشت. در نهایت داوطلبان با توجه به اولویت بندی شان به صورت نهایی در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. حد نصاب و تراز قبولی دکترا حقوق خصوصی به شرح زیر می‌باشد. 


تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی

میزان تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی در این گرایش به شرح زیر می‌باشد. 

دانشگاهحد نصاب دانشگاه
دانشگاه تهران – روزانه6070
دانشگاه شهید بهشتی – روزانه5942
دانشگاه خوارزمی – روزانه5869
دانشگاه تربیت مدرس – روزانه5916
دانشگاه تهران – نوبت دوم5548
دانشگاه شهید بهشتی – نوبت دوم5380
دانشگاه اصفهان – روزانه5009
دانشگاه مشهد – روزانه5360
دانشگاه شیراز – روزانه5422
دانشگاه قم – روزانه4700
دانشگاه همدان – روزانه4890
دانشگاه علم و فرهنگ – غیر انتفاعی4198
دانشگاه آزاد – واحد تهران مرکز3034
دانشگاه آزاد – واحد علوم و تحقیقات2920

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.


نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی

داوطلبان آزمون دکتری پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده رتبه و تراز خود، می‌توانند آن را با رتبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی سال های گذشته مقایسه کرده و انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه انجام دهند. 

منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. در صورتی که تراز اکتسابی داوطلب از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز برایش کمتر خواهد شد. 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تراز قبولی دکترا حقوق خصوصی با توجه به تراز های قبولی سال های گذشته است و در سال جدید ممکن است در اثر تغییر ظرفیت دانشگاه ها، تراز قبولی نیز دستخوش تغییر شود. اما به طور کلی تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی ذکر شده در این مطلب نزدیک ترین تراز های قبولی و بهترین معیار برای پیش بینی شانس قبولی دکتری می‌باشد. 


بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری



مشاوره قبولی دکترا حقوق خصوصی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکتری می‌توانند با کسب اطلاع از محدوده تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی از میزان شانس خود برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری و قبولی در دانشگاه مطلع شوند. اطلاع از تراز های قبولی در فرایند انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها کمک کننده خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 


بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  



برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.


سوالات متداول

  1. تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی چند است؟

    در متن مقاله به طور کامل به تراز قبولی آزمون دکتری حقوق خصوصی پرداخته شده است.

  2. آیا دعوت به مصاحبه دکتری به معنای قبولی در دانشگاه است؟

    خیر دعوت به مصاحبه آخرین مرحله از فرایند پذیرش دانشجو است و افرادی به صورت قطعی پذیرفته خواهند شد که تراز قبولی را کسب کرده و امتیاز لازم در مرحله مصاحبه را نیز به دست آورده باشند. 

  3. منظور از تراز های بدبینانه و خوشبینانه دکتری چیست؟

    منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. اگر هم تراز اکتسابی از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز کمتر خواهد شد. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق خصوصی

تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل

تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان مقطع دکتری است که قصد انتخاب رشته دارند. فرایند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل در مقطع دکتری است که داوطلبان باید از اصول آن آگاه بوده و به درستی اولویت بندی را انجام دهند. مقایسه تراز اکتسابی با تراز قبولی دکتری سال های گذشته به داوطلبان کمک می‌کند تا شانس قبولی خود را تخمین زده و به بهترین نحو به انتخاب رشته بپردازند. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل طخواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل


تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند، پس از اعلام نتایج دکتری می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، رتبه و تراز خود و همچنین وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته را مشاهده نمایند. افراد مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل نمایند. 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند، بایستی با توجه به رتبه و تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. داوطلبان با توجه به تراز قبولی سال های گذشته و مقایسه آن با رتبه و تراز خود می‌توانند انتخاب رشته اصولی داشته باشند که شانس قبولی شان را افزایش دهد. 


بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری



حد نصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند با مقایسه رتبه و تراز کسب شده خود با تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل که در ادامه آورده شده است، شانس خود برای پذیرش در کد رشته محل های مورد نظر در دفترچه انتخاب رشته دکتری را بررسی نمایند. 

داوطلبانی که در محدوده تراز قبولی دکترا حقوق بین الملل قرار می‌گیرند، شانس بالایی برای دعوت به مصاحبه دکترا خواهند داشت. در نهایت داوطلبان با توجه به اولویت بندی شان به صورت نهایی در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. حد نصاب و تراز قبولی دکترا حقوق بین الملل به شرح زیر می‌باشد. 


تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل

میزان تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل در این گرایش به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاهحد نصاب دانشگاه
دانشگاه تهران – روزانه6555
دانشگاه شهید بهشتی – روزانه5815
دانشگاه علامه طباطبایی – روزانه5590
دانشگاه تهران – نوبت دوم6100
دانشگاه شهید بهشتی – نوبت دوم5405
دانشگاه آزاد – واحد تهران مرکز3320
دانشگاه آزاد – واحد علوم و تحقیقات2952

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.


نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل

داوطلبان آزمون دکتری پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده رتبه و تراز خود، می‌توانند آن را با رتبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل سال های گذشته مقایسه کرده و انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه انجام دهند. 

منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. در صورتی که تراز اکتسابی داوطلب از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز برایش کمتر خواهد شد. 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تراز قبولی دکترا حقوق بین الملل با توجه به تراز های قبولی سال های گذشته است و در سال جدید ممکن است در اثر تغییر ظرفیت دانشگاه ها، تراز قبولی نیز دستخوش تغییر شود. اما به طور کلی تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل ذکر شده در این مطلب نزدیک ترین تراز های قبولی و بهترین معیار برای پیش بینی شانس قبولی دکتری می‌باشد. 


بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری



مشاوره قبولی دکترا حقوق بین الملل

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکتری می‌توانند با کسب اطلاع از محدوده تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل از میزان شانس خود برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری و قبولی در دانشگاه مطلع شوند. اطلاع از تراز های قبولی در فرایند انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها کمک کننده خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 


بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  



برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.


سوالات متداول

  1. تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل چند است؟

    در متن مقاله به طور کامل به تراز قبولی آزمون دکتری حقوق بین الملل پرداخته شده است.

  2. آیا دعوت به مصاحبه دکتری به معنای قبولی در دانشگاه است؟

    خیر دعوت به مصاحبه آخرین مرحله از فرایند پذیرش دانشجو است و افرادی به صورت قطعی پذیرفته خواهند شد که تراز قبولی را کسب کرده و امتیاز لازم در مرحله مصاحبه را نیز به دست آورده باشند. 

  3. منظور از تراز های بدبینانه و خوشبینانه دکتری چیست؟

    منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. اگر هم تراز اکتسابی از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز کمتر خواهد شد. 


منبع: تراز قبولی دکتری حقوق بین الملل

تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان مقطع دکتری است که قصد انتخاب رشته دارند. فرایند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل در مقطع دکتری است که داوطلبان باید از اصول آن آگاه بوده و به درستی اولویت بندی را انجام دهند. مقایسه تراز اکتسابی با تراز قبولی دکتری سال های گذشته به داوطلبان کمک می‌کند تا شانس قبولی خود را تخمین زده و به بهترین نحو به انتخاب رشته بپردازند. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی طخواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی


تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند، پس از اعلام نتایج دکتری می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، رتبه و تراز خود و همچنین وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته را مشاهده نمایند. افراد مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل نمایند. 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند، بایستی با توجه به رتبه و تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. داوطلبان با توجه به تراز قبولی سال های گذشته و مقایسه آن با رتبه و تراز خود می‌توانند انتخاب رشته اصولی داشته باشند که شانس قبولی شان را افزایش دهد. 


بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری



حد نصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند با مقایسه رتبه و تراز کسب شده خود با تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی که در ادامه آورده شده است، شانس خود برای پذیرش در کد رشته محل های مورد نظر در دفترچه انتخاب رشته دکتری را بررسی نمایند. 

داوطلبانی که در محدوده تراز قبولی دکترا حقوق جزا و جرم شناسی قرار می‌گیرند، شانس بالایی برای دعوت به مصاحبه دکترا خواهند داشت. در نهایت داوطلبان با توجه به اولویت بندی شان به صورت نهایی در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. حد نصاب و تراز قبولی دکترا حقوق جزا و جرم شناسی به شرح زیر می‌باشد. 


تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

میزان تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی در این گرایش به شرح زیر می‌باشد. 

دانشگاهحد نصاب دانشگاه
دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری5700
دانشگاه تهران – روزانه6790
دانشگاه شهید بهشتی – روزانه6455
دانشگاه خوارزمی – روزانه5520
دانشگاه علامه طباطبایی – روزانه5433
دانشگاه تربیت مدرس – روزانه6290
دانشگاه تهران – نوبت دوم6520
دانشگاه شیراز – روزانه5480
دانشگاه ارومیه – روزانه 5000

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.


نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

داوطلبان آزمون دکتری پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده رتبه و تراز خود، می‌توانند آن را با رتبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی سال های گذشته مقایسه کرده و انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه انجام دهند. 

منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. در صورتی که تراز اکتسابی داوطلب از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز برایش کمتر خواهد شد. 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تراز قبولی دکترا حقوق جزا و جرم شناسی با توجه به تراز های قبولی سال های گذشته است و در سال جدید ممکن است در اثر تغییر ظرفیت دانشگاه ها، تراز قبولی نیز دستخوش تغییر شود. اما به طور کلی تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی ذکر شده در این مطلب نزدیک ترین تراز های قبولی و بهترین معیار برای پیش بینی شانس قبولی دکتری می‌باشد. 


بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری



مشاوره قبولی دکترا حقوق جزا و جرم شناسی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکتری می‌توانند با کسب اطلاع از محدوده تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از میزان شانس خود برای دعوت به مصاحبه و قبولی در دانشگاه مطلع شوند. اطلاع از تراز های قبولی در فرایند انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها کمک کننده خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 


بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  



برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.


سوالات متداول

  1. تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی چند است؟

    در متن مقاله به طور کامل به تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی پرداخته شده است.

  2. آیا دعوت به مصاحبه دکتری به معنای قبولی در دانشگاه است؟

    خیر دعوت به مصاحبه آخرین مرحله از فرایند پذیرش دانشجو است و افرادی به صورت قطعی پذیرفته خواهند شد که تراز قبولی را کسب کرده و امتیاز لازم در مرحله مصاحبه را نیز به دست آورده باشند. 

  3. منظور از تراز های بدبینانه و خوشبینانه دکتری چیست؟

    منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. اگر هم تراز اکتسابی از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز کمتر خواهد شد. 


منبع: تراز قبولی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

تراز قبولی دکتری حقوق عمومی

تراز قبولی دکتری حقوق عمومی یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان مقطع دکتری است که قصد انتخاب رشته دارند. فرایند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل در مقطع دکتری است که داوطلبان باید از اصول آن آگاه بوده و به درستی اولویت بندی را انجام دهند. مقایسه تراز اکتسابی با تراز قبولی دکتری سال های گذشته به داوطلبان کمک می‌کند تا شانس قبولی خود را تخمین زده و به بهترین نحو به انتخاب رشته بپردازند. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی طخواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق عمومی


تراز قبولی دکتری حقوق عمومی

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند، پس از اعلام نتایج دکتری می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، رتبه و تراز خود و همچنین وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته را مشاهده نمایند. افراد مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل نمایند. 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند، بایستی با توجه به رتبه و تراز قبولی دکتری حقوق عمومی نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. داوطلبان با توجه به تراز قبولی سال های گذشته و مقایسه آن با رتبه و تراز خود می‌توانند انتخاب رشته اصولی داشته باشند که شانس قبولی شان را افزایش دهد. 


بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری



حد نصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند با مقایسه رتبه و تراز کسب شده خود با تراز قبولی دکتری حقوق عمومی که در ادامه آورده شده است، شانس خود برای پذیرش در کد رشته محل های مورد نظر در دفترچه انتخاب رشته دکتری را بررسی نمایند. 

داوطلبانی که در محدوده تراز قبولی دکترا حقوق عمومی قرار می‌گیرند، شانس بالایی برای دعوت به مصاحبه دکترا خواهند داشت. در نهایت داوطلبان با توجه به اولویت بندی شان به صورت نهایی در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. حد نصاب و تراز قبولی دکترا حقوق عمومی به شرح زیر می‌باشد. 


تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی

میزان تراز قبولی دکتری حقوق عمومی در این گرایش به شرح زیر می‌باشد. 

دانشگاهحد نصاب دانشگاه
دانشگاه تهران – روزانه5486
دانشگاه شهید بهشتی – روزانه5105
دانشگاه علامه طباطبایی – روزانه4530
دانشگاه تبریز – روزانه4587
دانشگاه شیراز – روزانه4782
دانشگاه تهران – نوبت دوم4528

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.


نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری حقوق عمومی

داوطلبان آزمون دکتری پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده رتبه و تراز خود، می‌توانند آن را با رتبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی سال های گذشته مقایسه کرده و انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه انجام دهند. 

منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. در صورتی که تراز اکتسابی داوطلب از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز برایش کمتر خواهد شد. 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تراز قبولی دکترا حقوق عمومی با توجه به تراز های قبولی سال های گذشته است و در سال جدید ممکن است در اثر تغییر ظرفیت دانشگاه ها، تراز قبولی نیز دستخوش تغییر شود. اما به طور کلی تراز قبولی دکتری حقوق عمومی ذکر شده در این مطلب نزدیک ترین تراز های قبولی و بهترین معیار برای پیش بینی شانس قبولی دکتری می‌باشد. 


بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری



مشاوره قبولی دکترا حقوق عمومی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکتری می‌توانند با کسب اطلاع از محدوده تراز قبولی دکتری حقوق عمومی از میزان شانس خود برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری و قبولی در دانشگاه مطلع شوند. اطلاع از تراز های قبولی در فرایند انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها کمک کننده خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 


بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  



برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی دکتری حقوق عمومی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.


سوالات متداول

  1. تراز قبولی دکتری حقوق عمومی چند است؟

    در متن مقاله به طور کامل به تراز قبولی آزمون دکتری حقوق عمومی پرداخته شده است.

  2. آیا دعوت به مصاحبه دکتری به معنای قبولی در دانشگاه است؟

    خیر دعوت به مصاحبه آخرین مرحله از فرایند پذیرش دانشجو است و افرادی به صورت قطعی پذیرفته خواهند شد که تراز قبولی را کسب کرده و امتیاز لازم در مرحله مصاحبه را نیز به دست آورده باشند. 

  3. منظور از تراز های بدبینانه و خوشبینانه دکتری چیست؟

    منظور از تراز بدبینانه این است که هرچه قدر داوطلب ترازی نزدیک به آن تراز داشته باشد، با احتمال بیشتری در آن کد رشته محل پذیرفته خواهد شد. اگر هم تراز اکتسابی از تراز خوشبینانه کمتر باشد، شانس قبولی در آن کد رشته محل نیز کمتر خواهد شد. 

منبع: تراز قبولی دکتری حقوق عمومی