زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400


نتایج بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه پیام‌ نور به صورت همزمان از سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به این سامانه کارنامه خود را دریافت کرده و از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. البته در بعضی مواقع نیز که ثبت نام حضوری است، نتایج از سوی دانشگاه ها به داوطلبان اعلام می شود. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص نحوه دریافت ، زمان و تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ارائه خواهیم کرد.

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400



:: بازدید از این مطلب : 0
dun

نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400


پس از اینکه تمامی متقاضیان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه می کنند و مراحل ثبت نام خود را طی می کنند، از آنجایی که پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در تمامی رشته ها به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی داوطلب می باشد، سازمان سنجش سوابق شرکت کنندگان را بررسی و نتایج را متناسب با کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته داوطلبان درج شده است، منتشر می کند. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان اطلاعاتی پیرامون نحوه مشاهده اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400



:: بازدید از این مطلب : 0
نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1
dun
0 نظر

اسامی پذیرفته شدگان علمی کاربردی


اسامی پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت این سامانه به نشانی sanjesh.org کارنامه خود را دریافت نمایند و در صورت پذیرفته شدن برای ثبت نام حضوری در دانشگاه قبول شده اقدام کنند.

منبع: اسامی پذیرفته شدگان علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 0
اسامی پذیرفته شدگان علمی کاربردی
dun
0 نظر

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400


یکی از دانشگاه های سراسری که از میان متقاضیان به صورت بدون آزمون نیز دانشجو می پذیرد، دانشگاه پیام نور می باشد. علاقه مندان ورود به مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور بایستی به این نکته توجه داشته باشند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری انجام می شود. دسته ای از متقاضیان که موفق شده اند، در موعد مقرر نسبت به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام کنند، می توانند در زمان اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود اطلاع پیدا کنند. نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. این مقاله از سایت دانتل را به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 و نحوه دریافت نتایج اختصاص داده ایم.

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400



:: بازدید از این مطلب : 0
اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پ
dun
0 نظر

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400


دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه های است که زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان علاقه مندان به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این دانشگاه ها هر ساله در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، رشته های بدون کنکور را ارائه می دهد تا واجدین شرایط نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. پس از اتمام مرحله ثبت نام، متقاضیان به دنبال زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستند، تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. در ادامه به زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 پرداخته ایم.

منبع: زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 



:: بازدید از این مطلب : 0
زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کا
dun
0 نظر