سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی اراک 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” markazi.natije.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی

زمان ثبت نام نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مرکزی به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 اعلام نشده است.

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی اراک با آدرس الکترونیکی “ markazi.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 به نشانی ” markazi.natije.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی با آدرس الکترونیکی ” markazi.natije.ir ” است. 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی اراک مرکزی مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ markazi.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر مرکزی سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی اراک 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی markazi.natije.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی

 

کارت آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از جمله مواردی است که داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون به همراه داشته باشند. این کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می گردد. تمامی متقاضیان آزمون نمونه‌دولتی موظف هستند در تاریخ های اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت های استانی مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و چنانچه فردی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1401– 1402 بپردازیم.

منبع: کارت آزمون نمونه دولتی

 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 برای مقطع نهم به دهم، مطابق سال های گذشته برگزار می گردد. تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر در این آزمون ثبت نام کرده و فرم تقاضانامه خود را تکمیل کرده اند و هزینه نام نویسی را پرداخت نموده اند، برای اینکه به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه راه پیدا کنند، باید در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند.

حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 نیازمند این است که متقاضیان در زمان های اعلام شده از طریق سایت های ثبت نام نمونه دولتی استانی، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 را دریافت کنند و همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

کارت ورود به جلسه نامبرده، چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. لازم است بدانید اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکند، نمی تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که با موفقیت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود ثبت کرده اند، چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت شرکت به جلسه صادر می شود. کارت آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون می باشد، همینطور در شناسایی داوطلب در حوزه امتحانی نیز کاربرد دارد.

تاکنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون 1401 – 1402 اعلام نشده است، به محض دریافت اطلاعات جدید، زمان دقیق هر استان را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت ورود به جلسه معمولا در یک بازه زمانی چهار و یا پنج روزه قبل از زمان برگزاری این آزمون از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می شود. البته امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

استانزمان دریافت کارت آزموناستانزمان دریافت کارت آزمون
آذربایجان شرقیاعلام نشده استسیستان و بلوچستاناعلام نشده است
آذربایجان غربی اعلام نشده است فارساعلام نشده است
اردبیلاعلام نشده استقزویناعلام نشده است
اصفهاناعلام نشده استقماعلام نشده است
البرزاعلام نشده استکردستاناعلام نشده است
ایلاماعلام نشده استکرماناعلام نشده است
بوشهراعلام نشده استکرمانشاهاعلام نشده است
تهراناعلام نشده استکهگیلویه و بویر احمداعلام نشده است
شهرستان‌های تهراناعلام نشده استگلستاناعلام نشده است
چهارمحال و بختیاریاعلام نشده استگیلاناعلام نشده است
خراسان جنوبیاعلام نشده استلرستاناعلام نشده است
خراسان رضویاعلام نشده استمازندراناعلام نشده است
خراسان شمالیاعلام نشده استمرکزیاعلام نشده است
خوزستاناعلام نشده استهرمزگاناعلام نشده است
زنجاناعلام نشده استهمداناعلام نشده است
سمناناعلام نشده استیزداعلام نشده است 

ثبت مهر بر روی کارت آزمون

متقاضیانی که اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می کنند، باید پس از دریافت پرینت این کارت را برای ثبت مهر به مدرسه محل تحصیل خود ببرند. مهر شدن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما عزیزان این است که کارت خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت دریافت کنید تا زمان کافی برای مراجعه به مدرسه و مهر کردن آن را داشته باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع می توانید برای اطلاع از زمان دقیق کارت ورود به جلسه آزمون با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید و اخبار لحظه ای پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید. 

بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت آزمون خود را دریافت کنند و یک برگه پرینت از آن تهیه نمایند.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم 1401– 1402 از طریق دو سایت برای متقاضیان فراهم است.

 سایت اول: متقاضیان باید به همان سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی که مراحل نام نویسی خود را در آن تکمیل کرده اند، مراجعه کنند که بدیهی است برای هر استان متفاوت می باشد.

برای مشاهده سایت نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

✅ سایت دوم: امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام به نشانی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402 را ارائه کرده ایم: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خود مراجعه کنید. 

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، برای ورود به پرتال خود “ کد ملی ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ” کلیک کنید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. یک برگه پرینت از آن بگیرید و در جلسه آزمون به همراه داشته باشید.

رفع نقص و ویرایش اطلاعات کارت آزمون

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و … است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

چنانچه داوطلبی در کارت آزمون خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی در این واحد ثبت کند.

پس از ثبت درخواست بایستی مجددا کارت خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لازم است اشاره کنیم که در تاریخ مشخصی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان تهران وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر اینکه ثبت نام کنندگان می توانند اگر اشتباهی در فرم ثبت نامی خود دارند را برطرف کنند، مهلت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نیز می باشد.

تصحیح نواقص موجود در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم خیلی مهم است، اگر داوطلبی این مسئله را بی اهمیت بشمارد و با اطلاعاتی که با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتی اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز پذیرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولی ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چنانچه سوالی پیرامون آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانید بدون مشکل در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 چه تاریخی است؟

کارت ورود به جلسه آزمون چهار و یا پنج روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد. 

آیا ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه الزامی است؟

بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن تحصیل می کنند کارت آزمون خود را مهر کنند.

در صورت وجود اشکال در کارت امتحان نمونه دولتی، چه اقداماتی باید انجام داد؟

داوطلبان برای رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: کارت آزمون نمونه دولتی

سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” 10.187.50.22 ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان

زمان ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم هرمزگان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

بخوانید: دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس با آدرس الکترونیکی “ 10.187.50.22 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 به نشانی ” 10.187.50.22 ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام مدارس با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان با آدرس الکترونیکی ” 10.187.50.22 ” است. 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی بندرعباس هرمزگان مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ 10.187.50.22 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر هرمزگان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی 10.187.50.22 می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم همدان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” hamedan.natije.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان

زمان ثبت نام نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم همدان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همدان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همدان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

بخوانید: دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان با آدرس الکترونیکی “ hamedan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 به نشانی ” hamedan.natije.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام مدارس با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان با آدرس الکترونیکی ” hamedan.natije.ir ” است. 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ hamedan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر همدان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی hamedan.natije.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

زمان ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کرمانشاه به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 اعلام نشده است.

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 به نشانی ” azmoonkedu.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه با آدرس الکترونیکی ” azmoonkedu.ir ” است. 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر کرمانشاه سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی azmoonkedu.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه