ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ در زمان دریافت کارت ممکن می باشد. تمامی داوطلبانی که در زمانهای مقرر اعلام شده از سوی سازمان سنجش، موفق به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت سازمان سنجش شده اند، بایستی در روزهای نزدیک به زمان برگزاری کنکور سراسری، کارت آزمون را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، از ملزومات شرکت در جلسه آزمون میباشد که داوطلبان بایستی در صورت وجود خطا در آن، نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج این کارت اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 میپردازیم.
داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ متوجه خطایی در کارتخود میشوند اولین سوالی که دارند این است که آیا ویرایش تمامی خطاهای احتمالی از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری موجود در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، در پاسخ باید گفت خیر.
داوطلبانی که در کارت کنکور سراسری 1402 خود متوجه خطاهایی در مواردی از جمله سری و سریال شناسنامه، محل تولد، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، وضعیت تحصیلی و اشتغال و سهمیه شدند میتوانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به رفع آن اقدام کنند. لازم است اشاره کنیم که برای رفع دیگر نواقص داوطلبان میتوانند به باجههای رفع نقص کنکور سراسری و یا آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری در تاریخ 29 و 30 دی ماه برگزار خواهد شد و کارت آزمون نیز در تاریخ 5 تا 7 تیر ماه قابل دریافت خواهد. داوطلبان در این بازه زمانی می توانند نسبت به دریافت و تغیرر اطلاعات کارت آزمون سراسری اقدام کنند.
همانطور که اشاره کردیم داوطلبان میتوانند چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارت آزمون را دریافت نمایند. چنانچه داوطلبی در اطلاعات مندرج در کارتورود بهجلسه خود متوجه خطایی شد، بایستی طبق مراحل زیر نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 آن اقدام کنند.
1️⃣ به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه نمایید.
2️⃣ بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنند.
3️⃣ اگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه باشیم لینک مربوط به ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ – نوبت اول دی ماه ۱۴۰۱ ” فعال میباشد که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک نمایید.
4️⃣ در این صفحه چهار روش پیش روی داوطلبان است که بایستی یکی از این چهار روش را انتخاب و سپس با مشاهده کارت ورود به جلسه، نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. این چهار روش به شرح موارد زیر میباشد:
✅ روش اول: شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه
✅ روش دوم: شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه
✅ روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی
✅ روش چهارم: شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه
5️⃣ در این مرحله برای رفع خطای کارتورود بهجلسه آزمون سراسری بایستی گزینه ” ویرایش اطلاعات بر روی کارت صادر شده ” را انتخاب نمایند.
6️⃣ داوطلبان با انتخاب یکی از روش های فوق، به فرم ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور دسترسی مییابند که میتوانند نسبت به تصحیح خطاهای شناسایی شده اقدام کرده و کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست را دریافت کنند.
داوطلبان پس از دریافت کارت آزمون باید تمامی مندرجات قید در آن را به صورت کامل بررسی کنند. در صورت مغایرت اطلاعات موجود بر روی کارت باید نسبت به ویرایش کارت ورود جلسه کنکور سراسری اقدام کنند. تصحیح اطلاعات کارت از ۳ طریق (سایت سنجش، باجه های رفع نقص کنکور و آموزش و پرورش) امکان پذیر می باشد. در ادامه شرح خواهیم داد در هر کدام از روش ها چه اطلاعاتی را می توان ویرایش کرد.
در اولین روش داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش کارت کنکور به شرح موارد زیر میباشد:
ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ چند هفته پس از مشخص شدن نتایج صورت می گیرد. داوطلبانی که نام آن ها در لیست اسامی پذیرفته شدگان در دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد، باید برای ثبت نام حضوری در دانشگاه اقدام کنند. عدم اقدام برای ثبت نام حضوری به معنای انصراف پذیرفته شدگان از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با زمان و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی آشنا شویم.
دانشگاه جامع علمی کاربردی در تمامی کدرشته محل های ارائه شده در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کند. علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه ها، می توانند نسبت به ثبت نام و همینطور انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام نمایند.
متقاضیانی که اقدام به تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می کنند، صرفا به عنوان دانشجوی پذیرفته شده در این دانشگاه به شمار نمی روند. تمامی متقاضیان برای اطلاع از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، بایستی که منتظر اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی باشند. پس از اعلام نتایج داوطلبانی که در کدرشته محل انتخابی خود قبول شده اند باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت این دانشگاه نسبت به ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند.
نتایج علمی کاربردی، از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده باشند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org اقدام به دریافت نتایج نمایند. اینگونه می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.
پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علمی کاربردی، حداکثر دو هفته پس از اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فرصت دارند تا اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند. به این صورت که باید به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام و نام نویسی خود کنند.
اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه علمی کاربردی محل قبولی، باید به سایت هم آوا مراجعه کنند و مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نمایند. سامانه هم آوا از سامانه های راه اندازی شده برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است. تمامی مراحل پیش ثبت نام ورودی های جدید از طریق این سایت انجام می شود.
پیش از ثبت نام اینترنتی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی، لازم است از فرم ثبت نام یک برگه پرینت تهیه کنید و سپس همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنید. لازم است اشاره کنیم که در صورتی که متقاضیان ابتدا پیش ثبت نام خود را در سایت هم آوا انجام ندهند و رسید ثبت نام خود را ارائه نکنند ، مراحل ثبت نام حضوری آن ها نیز با مشکل مواجه می شود. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی را ارائه کرده ایم.
در صورتی که داوطلبان به دلایل مختلفی شامل عدم اطلاع از زمان ثبت نام ، کامل نبودن مدارک و … از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی جا بمانند ، می توانند نسبت به ثبت نام در نیمسال بعدی اقدام کنند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.
در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، ابهاماتی پیرامون ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی برایتان وجود دارد، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود از طریق برقراری تماس با با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.
برای دریافت مشاوره در زمینه ” ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی “ میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی چه تاریخی است؟
اسامی پذیرفته شدگان حداکثر باید تا دو هفته پس از اعلام نتایج نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.
پبش ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی از طریق کدام سایت صورت می گیرد؟
پیش ثبت نام پذیرفته شدگان علمی کاربردی از طریق سامانه هم آوا انجام می شود.
مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان علمی کاربردی شامل چه مدارکی است؟
مدارک لازم برای تکمیل مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی شامل عکس ، شناسنامه ، کارت ملی، آخرین مدرک فارغ التحصیلی و … است.
نتایج نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.
کارنامه آزمون نمونهدولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی زنجان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی زنجان ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنند.
هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند.
زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفتهای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.
لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.
نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.
1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان به نشانی اینترنتی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنید.
2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید.
3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.
4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید
5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.
در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونهدولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است.
در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی زنجان 1402 – 1403 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند.
دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونهدولتی زنجان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی زنجان نهم به دهم خود اقدام کنند.
داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.
اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد.
در صورتی که پیرامون نتایج نمونه دولتی زنجان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.
برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟
تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونهدولتی به چه صورت است؟
دریافت نتایج نمونه دولتی زنجان به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است
متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی باید به کدام سایت مراجعه کنند؟
برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنند.
منبع: نتایج نمونه دولتی زنجان
نتایج نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” iranschl.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.
کارنامه آزمون نمونهدولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سمنان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج نمونه دولتی سمنان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی سمنان ” iranschl.ir “ مراجعه کنند.
هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند.
زمان اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفتهای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.
لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونهدولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.
نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” iranschl.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.
1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان به نشانی اینترنتی ” iranschl.ir “ مراجعه کنید.
2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر سمنان سال تحصیلی ” کلیک کنید.
3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.
4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید
5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.
در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونهدولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است.
در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سمنان 1402 – 1403 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند.
دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونهدولتی سمنان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی سمنان نهم به دهم خود اقدام کنند.
داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” iranschl.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.
اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد.
در صورتی که پیرامون نتایج نمونه دولتی سمنان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.
برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد
تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونهدولتی به چه صورت است؟
دریافت نتایج نمونه دولتی سمنانه صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است
متقاضیان برای دریافت نتایج نمونه دولتی سمنان باید به کدام سایت مراجعه کنند؟
برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی با iranschl.ir مراجعه کنند.
منبع: نتایج نمونه دولتی سمنان
نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 78.38.114.105 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.
کارنامه آزمون نمونهدولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنند.
هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند.
زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفتهای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.
لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونهدولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.
نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 78.38.114.105 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.
1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید.
2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید.
3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.
4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید
5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.
در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونهدولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است.
در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1402 – 1403 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند.
دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونهدولتی سیستان و بلوچستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض بهنتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نهم به دهم خود اقدام کنند.
داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 78.38.114.105 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.
اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد.
در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.
برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونهدولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳در چه تاریخی می باشد؟
تاکنون تاریخ اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونهدولتی به چه صورت است؟
دریافت نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است.
متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی باید به کدام سایت مراجعه کنند؟
برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 78.38.114.105 مراجعه کنند.