مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ کدام اند؟ در طی ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان احتیاج به اطلاعات خاصی دارند تا فرم های ثبت نام را بر اساس آن پر کنند. از همین رو بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام، این مدرک تهیه و آماده شده باشد. آماده سازی مدرک ثبت نام موجب تسریع فرایند ثبت نام خواهد شد. با توجه به ادغام آزمون کنکور برای دانشگاه­‌های سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان هر دو دانشگاه نیاز به این مدارک خواهند داشت. در این مقاله به بررسی جزئیات مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 که در طول فرایند ثبت نام به آن­ها نیاز است، پرداخته شده است. 

 منبع: مدارک ثبت نام کنکور سراسری

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

متقضایان باید مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را در زمان نام نویسی آماده کرده تا کراحل ثبت نام انجام داده و این فرآیند را به اتمام برسانند. این مدارک شامل مدرک فردی و عکس داوطلب، مدرک تحصیلی، تکمیل فرم های لازم و خرید سریال ثبت نام 12 رقمی می باشد. در ادامه به بررسی و شرح تک به تک مدارک ثبت نام کنکور سراسری 1403 خواهیم پرداخت.

 

مدارک فردی ثبت نام کنکور سراسری 1403

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ شامل مدارک تحصیلی و فردی است. یک مجموعه از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 شامل مدارک فردی داوطلب است. به طور کلی مدرک فردی ثبت نام آزمون سراسری عبارتند از:

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ کدام اند؟ در طی ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان احتیاج به اطلاعات خاصی دارند تا فرم های ثبت نام را بر اساس آن پر کنند. از همین رو بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام، این مدرک تهیه و آماده شده باشد. آماده سازی مدرک ثبت نام موجب تسریع فرایند ثبت نام خواهد شد. با توجه به ادغام آزمون کنکور برای دانشگاه­‌های سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان هر دو دانشگاه نیاز به این مدارک خواهند داشت. در این مقاله به بررسی جزئیات مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 که در طول فرایند ثبت نام به آن­ها نیاز است، پرداخته شده است. 

 منبع: مدارک ثبت نام کنکور سراسری

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

متقضایان باید مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را در زمان نام نویسی آماده کرده تا کراحل ثبت نام انجام داده و این فرآیند را به اتمام برسانند. این مدارک شامل مدرک فردی و عکس داوطلب، مدرک تحصیلی، تکمیل فرم های لازم و خرید سریال ثبت نام 12 رقمی می باشد. در ادامه به بررسی و شرح تک به تک مدارک ثبت نام کنکور سراسری 1403 خواهیم پرداخت.

 

مدارک فردی ثبت نام کنکور سراسری 1403

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ شامل مدارک تحصیلی و فردی است. یک مجموعه از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 شامل مدارک فردی داوطلب است. به طور کلی مدرک فردی ثبت نام آزمون سراسری عبارتند از:

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور یکی از سوالات پرتکرار دانشجویانی است که قصد تغییر رشته در این دانشگاه را دارند. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در واحد دانشگاهی خود تغییر رشته دهند و در صورت دارا بودن شرایط، دروس خود را معادل سازی کنند تا از گذراندن مجدد دروس تکراری معاف شوند. معادل سازی شرایطی دارد که دانشجویان باید از آن ها آگاه باشند و بر این اساس برای تغییر رشته اقدام کنند. در این مطلب به بررسی شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور  پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

بسیاری از دانشجویان مدتی پس از تحصیل در یک رشته به دلایل مختلف همچون عدم علاقه به رشته درسی و یا نامناسب بودن بازار کار تصمیم به تغییر رشته خود می گیرند. پس از تغییر رشته برخی از دروس در رشته جدید تکراری هستند و دانشجو در رشته قبلی آن ها را گذرانده است.

در این صورت بر اساس قانون شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند نمره دروس قبلی خود را در کارنامه رشته جدید ثبت کرده و از گذراندن دروس تکراری معاف شود. معادل سازی دروس شرایطی دارد که دانشجویان باید آن ها را دارا باشند. در ادامه به بررسی شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور می پردازیم.

 

شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور

همانطور که گفته شد دانشجویان پس از تغییر رشته در دانشگاه پیام نور می توانند دروس خود را معادل سازی کنند. از مهم ترین شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅در صورت تغییر رشته در دانشگاه پیام نور تنها مجاز به معادل سازی دروس هم نام هستید.

✅در صورتی که دانشگاه قبلی شما مورد تایید وزارت علوم باشد، امکان معادل سازی دروس رشته قبلی را در دانشگاه پیام نور خواهید داشت.

✅محتوای دروس مشترک در هر دو رشته باید حداقل 80 درصد با یکدیگر تطابق داشته باشند.

✅سقف مجاز شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور حداکثر 50 درصد از دروس گذرانده شده در دانشگاه قبلی است.

✅نمره دروس رشته قبلی باید حداقل 10 باشد و دانشجو موفق به قبولی در آن درس شده باشد.

✅امکان معادل سازی دروس در دوره های کوتاه مدت پیام نور، پودمانی و علمی کاربردی وجود دارد.

✅دروس معادل سازی شده تنها در میانگین کل اعمال می شوند.

✅تعداد واحد دروس باید یکسان باشند یعنی امکان تطبیق واحد دروس 3 واحدی و  2 واحدی وجود ندارد.

✅از شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور این است که دانشجویان کارشناسی پیوسته با مدرک کاردانی باید مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشند.

 

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور در رشته های با آزمون

✅دانشجویانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و از این طریق در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند، برای تغییر رشته باید 12 واحد غیر جبرانی بگذرانند.

✅رشته مورد نظر دانشجو برای تغییر رشته باید در در آن واحد پیام نور ارائه شده باشد.

✅دانشجو باید رتبه و تراز حد نصاب رشته جدید را در کنکور سراسری (در سال پذیرش رشته قبلی) کسب کرده باشد.

✅دانشجو باید زمان و سنوات کافی برای پاس کردن دروس باقی مانده پس از تطبیق واحد دانشگاه پیام نور را در رشته جدید داشته باشد و در غیر این صورت امکان معادل سازی وجود ندارد.

✅موافقت مرکز شورای آموزشی استان با تغییر رشته الزامی است.

✅امکان تغییر رشته تنها یکبار وجود دارد.

 

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور در رشته های بدون آزمون

دانشجویان دانشگاه پیام نور که به‌صورت بدون آزمون وارد دانشگاه شده اند و قصد تغییر رشته دارند، علاوه بر شرایط بالا باید سایر شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور در رشته های بدون آزمون را نیز داشته باشند که به شرح زیر می باشد.

✅کسب حداقل معدل 12 در حداقل 12 واحد درسی برای دانشجویان هنر و انسانی الزامی است. این دانشجویان تنها امکان تغییر رشته در همان واحد آموزشی دارند.

✅کسب معدل 12 در حداقل 12 واحد درسی برای دانش‌جویان ریاضی و تجربی نیز الزامی است. در این صورت می توانند در تمامی رشته های واحد آموزشی اقدام به تغییر رشته نمایند.

✅دانشجویان رشته های معماری، شهرسازی و مهندسی ابتدا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید می توانند تغییر رشته و تطبیق واحد دانشگاه پیام نور دهند.

 

نحوه معاد سازی دروس دانشگاه پیام نور

معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام می شود. شما باید درخواست تطبیق واحد دانشگاه پیام نور را از طریق سامانه گلستان ثبت نمایید. مراحل معادل سازی به شرح زیر می باشد.

1️⃣سامانه گلستان را در مرورگر جستجو کرده و وارد سایت شوید.

2️⃣ رمزعبور و نام کاربری خود را درج کرده و وارد پرتال شخصی خود شوید.

3️⃣گزینه درخواست جدید را جهت تطبیق واحد دانشگاه پیام نور انتخاب نمایید.

4️⃣گزینه ثبت و معادل سازی دروس را انتخاب کنید.

5️⃣گزینه ایجاد را انتخاب کنید تا جدول درسی را مشاهده نمایید.

6️⃣با اطلاع از شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور کارنامه خود در دانشگاه مبدا را وارد کنید تا تمامی اطلاعات همچون ترم اخذ، کد درس و… نشان داده شود.

7️⃣پس از ثبت تمامی دروس گزینه بازگشت را انتخاب کنید تا به صفحه اول بازگردید.

8️⃣در صفحه جدید ریز نمرات را نیز بارگزاری کنید و در صورت اطمینان از درستی اطلاعات بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

9️⃣درخواست‌ تطبیق واحد دانشگاه پیام نور شما ارسال شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

هزینه تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

معادل سازی و تطبیق واحد دانشگاه پیام نور رایگان نیست و دانشجویان باید هزینه ای را برای آن پرداخت کنند. هزینه معادل سازی با توجه به رشته و مقطع تحصیلی تعیین می شود. به طور کلی شهریه متغیر هر واحد درسی در آن نیمسال تحصیلی برای معادل سازی نیز محاسبه می شود. چنانچه در محاسبه هزینه و شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور دچار مشکل شده اید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت نمایید.

 

مشاوره معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور

دانشجویانی که قصد تطبیق واحد دانشگاه پیام نور را دارند، باید با توجه به شرایط و ضوابط آن اقدام نمایند. شرایط معادل‌سازی دروس دانشگاه پیام نور در رشته های با آزمون و بدون آزمون متفاوت است.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور برای تان وجود دارد و یا در نحوه درخواست تطبیق واحد با مشکل مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. شرایط معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور چیست؟

    شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور به طور کامل در متن آورده شده است.

  2. معادل سازی دروس دانشگاه پیام نور در چه سایتی انجام می شود؟

    دانشجویان برای معادل سازی باید به سامانه جامع گلستان مراجعه کنند.

  3. آیا معادل سازی هزینه ای دارد؟

    بله دانشجویان دانشگاه پیام نور برای معادل سازی باید هزینه پرداخت کنند که به جزئیات آن در متن آورده شده است.

    منبع: شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می گردد. این آزمون به صورت یکپارچه برای ورود به دوره های روزانه، شهریه پرداز و آزاد برگزار می شود و متقاضیان با شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می‌توانند برای ورود به هر یک از این دانشگاه‌ها انتخاب رشته کنند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت “sanjeshp.ir ” مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. در این مقاله به بررسی زمان ، شرایط و مدارک و نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 و سایر مراحل مرتبط با آن پرداخته شده است.

 منبع: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دسته ای از علاقه مندان که قصد دارند در آزمون دکتری وزارت بهداشت نام نویسی و شرکت کنند، بایستی در تاریخ هایی که از سوی سایت این مرکز اعلام می گردد، نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. تاکنون زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403  اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که مطابق سال های گذشته در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه این فرآیند انجام شود.

 زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

بازه زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بازه‌ای محدود و تقریباً 10 روزه است. دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ نیز در همین بازه در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. به متقاضیان توصیه می‌شود که قبل از اتمام بازه زمانی تعیین شده، نسبت به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام کنند.

تا کنون زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ اعلام نشده است.

البته احتمال تمدید زمان ثبت نام آزمون دکترا وزارت بهداشت نیز وجود دارد. افرادی که مایل به ثبت نام و شرکت در آزمون وزارت بهداشت هستند و از ثبت نام آنجا مانده‌اند، می‌توانند در فرصت تمدید شده ثبت نام خود را تکمیل کنند.  

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت شرایطی دارد که داوطلبان باید قبل از اقدام به ثبت نام د تکمیل فرم نام نویسی از آن ها اطلاع کامل داشته باشند. شرایط ثبت نام دکترا وزارت بهداشت به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر هستند.

✅اعتقاد به دین اسلام یا ادیان تایید

✅عدم مخالفت با جمهوری اسلامی

✅عدم عضویت و وابستگی به گروه های محارب

✅عدم اعتیاد به مواد مخدر و سابقه کیفری

✅داشتن سلامت جسمانی متناسب با رشته انتخابی

 

شرایط عمومی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

✅داوطلب باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای (پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) باشد و در صورت اشتغال به تحصیل نیز تا پایان شهریور 1402 فارغ التحصیل شود.

✅داوطلبان می توانند در یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی شرکت کنند و همچنین امکان ثبت نام در حداکثر دو رشته که در نوبت متفاوت برگزار می شوند را دارند.

✅محرومیت از ثبت نام در سال گذشته لغو شد و از این پس پذیرفته شدگان دوره های روزانه و شهریه پرداز نیز در صورت عدم ثبت نام نهایی در دانشگاه و یا انصراف می توانند در آزمون شرکت کنند.

✅داوطلبان درحال تحصیل در دوره های دکتری تخصصی، پژوهشی و دستیاری پزشکی مجاز به ثبت نام در آزمون نیستند.

✅از شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت این است که رشته امتحانی با رشته فارغ التحصیلی باید تجانس داشته باشد.

✅داوطلبان می توانند قبل از شروع طرح نیروی انسانی و یا در حین آن در آزمون شرکت کنند. در صورت قبولی در آزمون ترخیص از طرح امکان پذیر می باشد.

✅ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام آزمون الزامی نیست اما برای مصاحبه بایستی حتما مدرک را ارائه دهید.

 

شرایط نظام وظیفه برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

داوطلبان آقا که قصد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را دارند، علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی گفته شده در بالا، باید شرایط نظام وظیفه را نیز دارا باشند. این شرایط به شرح زیر هستند.

✅داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم

✅افراد واجد شرایط معافیت سنی عنایت مقام رهبری می توانند ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را انجام داده و پس از قبولی کارت معافیت خود را ارائه دهند.

✅متولدین قبل از سال 1352 (به شرط عدم تغییر سن) معافیت داشته و می توانند در آزمون ثبت نام کنند.

✅مشمولانی که قبل از قبولی در دانشگاه، تاریخ اعزام به خدمت داشته‌اند، در صورت ترخیص شدن با قوانین نظام وظیفه می‌توانند به ادامه تحصیل بپردازند و در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نیستند. 

✅در صورتی که مدت تحصیل در مقاطع قبلی بیشتر از سنوات تحصیلی مجاز شده باشد، امکان استفاده از معافیت تحصیلی مجدد و ثبت نام آزمون را ندارند. 

✅افراد دارای تعهد خدمت به وزارتخانه ها و سایر سازمان ها، بایستی گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی آن سازمان را ارائه دهند. 

✅افراد دارای معافیت موقت در صورت پایان اعتبار، اجازه ثبت نام و ادامه تحصیل را ندارند. 

✅سربازان در حین خدمت دارنده مدرک دکتری حرفه ای یا کارشناسی در صورت عدم غیب اولیه می‌توانند بعد قبولی به یگان مربوطه مراجعه کرده و مجوز تحصیلی را از پلیس 10+ دریافت نمایند.  

✅سربازانی که خدمت آنان تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمام می‌شود، می‌توانند در آزمون ثبت نام کرده و در صورت قبولی کارت پایان خود خود را ارائه دهند. 

✅مشمولان خدمت سربازی که عضو هیئت علمی هستند، در صورت قبولی و دارا بودن شرایط می‌توانند ترخیص از خدمت خود را دریافت کنند. 

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان باید قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنما را دانلود و مطالعه نمایند تا به طور کامل از شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون مطلع شوند. دفترچه در بازه زمانی تعیین شده در سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir منتشر شده و داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت برای داوطلبان الزامی است چراکه در غیر این صورت ممکن است در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شوند. به محض انتشار دفترچه در سایت سنجش پزشکی، لینک دانلود آن در این صفحه قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به صورت مستقیم آن را دانلود نمایید. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی آزمون دکتری وزارت بهداشت می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون دکتری رشته های علوم پزشکی 1403 به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود. داوطلبان باید در زمان هایی که به عنوان مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ‍۱۴۰۱ اعلام می گردد، جهت نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند.  

1️⃣آدرس سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” را در مرورگر خود جستجو نمایید و وارد صفحه اصلی آن شوید.

2️⃣در این مرحله لازم است بر روی گزینه “ دکتری تخصصی Ph.D ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.

3️⃣بر روی گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید. 

4️⃣مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

 

پرداخت هزینه ثبت نام

5️⃣درصفحه جدید کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه ” ادامه ” بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید. (داوطلبان غیر ایرانی بایستی که در این مرحله به جای کد ملی، کد اتباع خارجی را وارد کنند)  

6️⃣اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣پس از رویت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید.

8️⃣در این مرحله به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

 

تکمیل مراحل نام نویسی

9️⃣پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی که بار دیگر گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب کنید و کد ملی خود را در کادر مربوطه درج نمایید تا وارد سامانه ثبت نام شوید.

کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

کارت ورود به جلسه آزمون MSRT چند روز قبل برگزاری آزمون در هر دوره منتشر می شود. دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی است چراکه حوزه امتحانی در کارت مشخص می شود و بدون ارائه آن امکان ورود به جلسه وجود نخواهد داشت. داوطلبان برای دریافت کارت باید در زمان تعیین شده به سایت مربوطه مراجعه نمایند. در این مطلب به بررسی کامل کارت‌ورود به جلسه آزمون MSRT می پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 منبع: کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

داوطلبان آزمون دکتری برای پذیرش در این مقطع باید مدرک زبان انگلیسی معتبر داشته باشند و آن را در جلسه مصاحبه شفاهی ارائه دهند تا امتیاز کافی برای قبولی به آن ها تعلق گیرد.

داوطلبان می توانند مدارک زبان بین المللی همچون آیلتس و تافل را برای مقطع دکتری ارائه دهند اما علاوه بر این موارد، آزمون های استاندارد داخلی نیز وجود دارند که داوطلبان می‌توانند در آن ها شرکت کرده و مدرک خود را دریافت نمایند.

آزمون MSRT  یکی از آزمون های زبان است که داوطلبان می توانند از طریق سامانه سجاد در آن ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام در آزمون داوطلبان باید برای شرکت در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون MSRT، مجوز شرکت در آزمون است و در آن اطلاعات مهمی همچون زمان دقیق و حوزه امتحان مشخص شده است. با توجه به اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه آزمونMSRT در این مقاله به بررسی کامل آن می پردازیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

کارت‌ورود به جلسه آزمون MSRT مدت کوتاهی قبل از برگزاری آزمون یعنی در حدود 3 تا 4 روز قبل در سامانه سجاد منتشر می‌شود و داوطلبان می توانند برای دریافت آن به این سایت مراجعه کنند.

در هر حال کارت ورود به جلسه‌آزمون MSRT مرداد ماه منتشر شده است و داوطلبان می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون شهریور ماه هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسل اطلاع سریع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون MSRT در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

داوطلبان می بایست در بازه زمانی زمانی تعیین شده به سایت سجاد مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT به صورت کلی به شرح زیر می باشد.

✅ورود به سایت سجاد

✅ورود به صفحه شخصی با نام کاربری و رمز عبور

✅کلیک بر روی گزینه آزمون زبان

✅کلیک بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه

✅دانلود کارت و چاپ آن

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

در این قسمت به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آورده شده است.

1️⃣با جستجو آدرس portal.saorg.ir وارد سایت سجاد شوید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

2️⃣نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر درج کنید.

3️⃣بر روی گزینه آزمون زبان کلیک کنید.

4️⃣از منوی سمت راست بر روی گزینه دریافت کارت کلیک کنید.

5️⃣با استفاده از گزینه چاپ کارت خود را دریافت کرده و نسخه چاپی آن را در جلسه آزمون با خود به همراه ببرید.

 

مرحله پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

در حدود 10 روز پس از برگزاری امتحان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT، نتایج منتشر ‌شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیان می توانند با ورود به سایت سجاد نتایج خود را مشاهده نمایند. نمره قبولی این آزمون 50 می باشد اما برخی از دانشگاه ها ممکن است نمره بیشتری را مد نظر داشته باشند.

 

مشاوره کارت ورود به جلسه آزمون MSRT

داوطلبانی که در آزمون MSRT ثبت نام کرده اند، چند روز قبل برگزاری آزمون باید با مراجعه به سایت سجاد کارت‌ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT و یا نحوه ثبت نام آزمون برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون MSRT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه آزمون MSRT چه زمانی منتشر می شود؟

    کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر می شود.

  2. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MSRT چه باید کرد؟

    کارت ورود به جلسه در سایت سجاد قرار می گیرد و داوطلبان می توانند در بازه زمانی تعیین شده برای دریافت آن اقدام نمایند.

  3. برای دریافت کارت به چه اطلاعاتی نیاز است؟

    در هنگام ورود به سایت سجاد داوطلبان باید نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام مشخص کرده اند را وارد نمایند.

    منبع: کارت ورود به جلسه آزمون MSRT