نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود و داوطلبان با توجه به لیست دعوت به مصاحبه می توانند برای شرکت در مصاحبه آزمون دکترا آماده شوند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مراحل بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته، ضروری است که داوطلبان از جزییات اعلام نتایج مطلع بوده و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 


منبع:  نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هر ساله آزمون دکتری توسط سازمان سنجش برگزار می شود و تمامی داوطلبان باید در یک آزمون سراسری شرکت نمایند. تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه به صورت یکپارچه منتشر می شود و داوطلبان می توانند از رتبه خود و وضعیت مجاز شدن به انتخاب رشته مطلع شوند. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت azmoon.org انجام می شود و نتایج انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه نیز از طریق همین سامانه به داوطلبان اعلام می گردد. 

داوطلبانی که در زمان تعیین شده انتخاب رشته خود را در سایت دانشگاه آزاد انجام داده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403 به سامانه azmoon.org مراجعه کرده و از وضعیت انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه خود مطلع شوند و بر این اساس اقدامات بعدی را انجام دهند. 


زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در زمان مشخصی نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را اعلام می کند و داوطلبان می توانند برای مشاهده نتیجه به این سامانه مراجعه نمایند. به طور معمول نتایج انتخاب رشته در اواسط اردیبهشت ماه اعلام می شود. 


هنوز زمان دقیق نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و زمان دقیق در این صفحه قرار می گیرد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.


نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد پس از نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شود و داوطلبان دانشگاه آزاد باید مراحل بعدی را از طریق سایت azmoon.org پیگیری نمایند. نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org وارد سایت دانشگاه آزاد شوید. 



2️⃣ بر روی لینک فعال اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1403 کلیک کنید. 

3️⃣ کد دسترسی هفت رقمی و کد ملی خود را در کادر درج کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. 

4️⃣ حال می توانید نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کرده و برای شرکت در مصاحبه های دعوت شده اقدام نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد